NORMES DE FUNCIONAMENT DEL
CLUB PATINATGE
ARTÍSTIC PATIXOU
La Junta Directiva del CLUB DE PATINATGE ARTÍSTIC PATIXOU , per a un bon
funcionament organitzatiu, administratiu, tècnic i esportiu del Club, ha
decidit desenvolupar les presents normes de règim intern.
Aquestes normes són un document obert a la inclusió de totes aquelles
modificacions que sorgeixin per atendre les necessitats de cada moment.
Totes les persones que integren la disciplina d’aquest club es
comprometen a conèixer, complir i fer complir el present Reglament de Règim
Intern.
1) Prèviament a la inscripció:
L’entrenador / a efectuarà, si és necessari, un període de prova on s’efectuarà l’adaptació i el nivell per als nous pre-inscrits, prèvia signatura per part dels pares o tutors legals del document eximint de tota responsabilitat al Club en cas d’accident durant la prova/període de prova. El període de prova queda definit quan encara no s’ha formalitzat la primera quota d’inscripció.
L’entrenador / a efectuarà, si és necessari, un període de prova on s’efectuarà l’adaptació i el nivell per als nous pre-inscrits, prèvia signatura per part dels pares o tutors legals del document eximint de tota responsabilitat al Club en cas d’accident durant la prova/període de prova. El període de prova queda definit quan encara no s’ha formalitzat la primera quota d’inscripció.
2) És l’entrenador qui decideix el grup dels patinadors en funció de les
habilitats adquirides, i no només en funció de l’edat o curs escolar.
3) Tots els socis nous hauran d’omplir una fitxa amb les dades personals,
domiciliació bancària, així com el correu electrònic i telèfon mòbil. Han de
comunicar la variació de les dades en el moment en què es produeixin.
4) S’entén com a soci el patinador/a i tots els seus tutors legals encara
que ja sigui major d’edat. Poden participar en les decisions del Club tots el
que tinguin majoria d’edat.
5) La quota que estipula el club per la realització de les seves activitats
es única. Per tal de facilitar a les famílies el pagament de la quota es
reparteix la mateixa entre diferents rebuts que es pagaran a través de
domiciliació bancària. El repartiment dels rebuts els ha de decidir la junta
del Club.. Si el cost total del curs és superior a la quota inicial prevista
(per increment cost del vestit de ball), cal fer una quota extra la qual
s’informarà al grup afectat. Si algun rebut és retornat, les despeses que es
generin les abonarà el responsable del seu pagament. Caldrà, sempre, indicar
prèviament si hi ha alguna dificultat d’efectuar un pagament. El fet que un
patinador estigui de baixa per malaltia o lesió, no eximeix l’obligació de
pagar la totalitat de la quota del curs.
6) Totes les patinadors hauran de tenir l’equipament oficial i portar-lo
obligatòriament en els esdeveniments esportius. L’equipament de patinatge
artístic consta de mallot i xandall (pantaló negre i dessuadora del club).
7) Les quotes del curs no inclouen l’equipament i vestuari oficial del club,
que es paga a part. També es paga a part, si s’escau, una part del vestuari
especial per als balls de grup.
8) Totes les patinadores hauran de ser puntuals, tant en els entrenaments
com en les competicions i arribar amb la suficient antelació per a la
realització de l’escalfament previ. Els descansos, en els entrenaments, es
faran a criteri de l’entrenador/a. Per poder abandonar la pista, les
patinadores sol·licitaran el permís de l’entrenador/a.
9) En els entrenaments es durà roba ajustada (pantaló negre i samarreta
blava preferentment) i els cabells recollits. No es mastegarà xiclet ni altres
aliments. Es recomana portar una ampolla d’aigua per evitar la deshidratació.
10) Els familiars no han de romandre ni a la pista d’entrenament, ni a les
grades del pavelló, en els entrenaments habituals, pel bé dels patinadors/es,
especialment dels més petits.
11) El Delegat és la persona que rebrà les queixes, explicacions, etc. dels
pares i/o patinadors/es. El Delegat ho comunicarà al Coordinador de Delegats
que ho informarà be a l’equip tècnic i Junta Directiva si s’escau. Com
alternativa tenen a la seva disposició un correu electrònic de contacte al blog
del club (cpa@patixou.cat).
12) El patinador que vulgui donar-se de baixa ho ha de comunicar de manera
escrita o via e-mail al Club.
13) La participació en esdeveniments esportius serà comunicada per la Junta
Directiva o per l’Entrenador que serà l’encarregat de la seva organització
tècnica. El/la entrenador decidirà, basant-se en la seva experiència i
coneixement, el canvi de nivell dels patinadors.
14) El patinador avisarà de les possibles absències als entrenaments.
15) Es tractarà amb respecte a tots els membres que componen el Club, als
patinadors d’altres clubs, als jutges, als entrenadors, dins i fora dels
pavellons de les competicions o entrenaments i en qualsevol lloc on es
representi al Club.
16) Si algun patinador no compleix les normes d’aquest Reglament podrà ser
amonestat pel /la entrenador/a o els monitors i si reincideix en el seu mal
comportament podrà ser apartat de l’entrenament o no se li permetrà participar
en alguna competició/exhibició.
17) En competicions s’acataran les decisions dels jutges, corresponent només
als entrenadors o per delegació als membres de la Junta la facultat de
reclamar, si ho consideren oportú, per les vies reglamentàries.
18) Es col·laborarà activament en les activitats que el Club proposi, tant
per part dels patinadors com de les famílies en la mesura de les seves
possibilitats.
19) Es tindrà cura del material i de les instal·lacions tant pròpies (del
Club o patinadors) com municipals.
20) El Club de Patinatge Artístic PATIXOU té en propietat material per fer el
manteniment dels patins. La màquina de desmuntar i netejar patins es pot
sol·licitar a la Delegada en hores d’entrenament i es retornarà el dia següent
d’entrenament, prèvia signatura de full de control.
21) Sempre, en els diferents pavellons on s’entrena, els patinadors faran un
ús adequat de les instal·lacions. Evitaran deixar escombraries per terra a les
pistes i vestidors, utilitzant sempre les papereres que hi hagi per aquest fi.
Quan es produeixen desperfectes o bé el comportament dels patinadors no és
correcte, les queixes se centren al Club i provoquen incidents evitables que
perjudiquen a tots.
22) El pares tenen dret a proposar a la Junta Directiva
idees o activitats a través dels seus Delegats. Tindran dret a rebre informació
sobre l’organització i estructura tècnica i sobre competicions, entrenaments,
proves i altres activitats.
23) L’elecció dels membres de la Junta Directiva i els vocals s’elegiran
a l’assemblea complint els estatuts del club. Els membres de la Junta
poden afegir o revocar un vocal de la mateixa Junta fins a la celebració de la
següent assemblea anual. És requisit indispensable de tots els membres de la
Junta Directiva, a més de la seva condició de soci, el seu compromís
desinteressat pel Club en les tasques assignades, la seva màxima implicació, la
seva responsabilitat i saber estar davant les persones que integren el Club i
la societat en general. Cap dels càrrecs de la Junta Directiva i responsable o
coordinador serà retribuït.
24) Tota la informació d’interès general del Club es farà pública mitjançant
correu electrònic o en el blog http://patixou.blogspot.co.uk/
25)
Aquesta normativa complementa els Estatuts del Club de Patinatge PATIXOU.
No hay comentarios:
Publicar un comentario